Veelgestelde vragen
Op deze pagina presenteren we veel voorkomende vragen samen met de bijbehorende antwoorden die wij regelmatig verstrekken.
Bestellen
Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?
Je pakketje wordt verzekerd verzonden en voorzien van een Track & Trace code. Hierdoor is het bestellen via onze website geheel risicovrij. We bezorgen in Nederland en Belgie.
Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1:
Blader door producten, kies wat je wilt en voeg het toe aan je winkelwagen.
Stap 2:
Ga naar je winkelwagen om je bestelling te bekijken en aan te passen.
Stap 3:
Vul je gegevens in, kies je betaalmethode en plaats je bestelling. Ontvang een bevestiging via e-mail.
Verzenden jullie internationaal?
Op dit moment bieden we onze leveringsservices alleen aan binnen Belgie en Nederland.
Betalen
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
We bieden een verscheidenheid aan betaalmethodes om het winkelen bij ons zo handig mogelijk te maken. Momenteel accepteren we Visa, MasterCard, Maestro, American Express, UnionPay, Bancontact, iDeal, Google Pay en mogelijkheid tot bank-overboeking (neem steeds contact op voor deze mogelijkheid met onze klantendienst).
Zijn mijn betalingsgegevens veilig bij jullie?
Absoluut. We begrijpen hoe belangrijk veiligheid is bij online winkelen.
Onze betalingsverwerking is beveiligd en voldoet aan de hoogste standaarden om ervoor te zorgen dat je betalingsgegevens veilig worden behandeld.
Retourneren
Moet ik iets betalen om mijn artikelen te retourneren?
Bij je aankoop gaan we ervan uit dat je weloverwogen hebt besloten, maar we begrijpen het als het artikel niet helemaal aan je verwachtingen voldoet.
Daarom bieden wij je de mogelijkheid om je product binnen 14 dagen na aankoop te retourneren. Er geldt hierbij een handelingsfee van €14,95, welke wordt afgetrokken van het terug te ontvangen aankoopbedrag. De retourkosten van de zending zijn voor eigen rekening.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Als je jouw High End Outdoor product wilt retourneren, neem dan contact met ons op en houd je ordernummer en het verzoek tot retournering bij de hand.
Na contact sturen we je de retourinstructies.
Verzending
Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.
Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.